Wypożyczalnia samochodów w Krakowie

Niedługo wraz z mężem rozpoczynamy urlop. Mieszkamy w Trójmieście, mamy dość morza, chcemy pojechać na południe Polski. Mój mąż lubi góry, ale ja nie czuję się w nich zbyt dobrze. Mam tam problemy z oddychaniem. W końcu doszliśmy do kompromisu i postanowiliśmy odwiedzić jedno z najpiękniejszych polskich miast, w którym nigdy nie byłam.

Gdzie w Krakowie wynająć samochód?

wynajecie samochodu krakówPostanowiliśmy, że nie weźmiemy ze sobą samochodu. Bilety kolejowe są na tyle tanie, że uznaliśmy, że nie warto wydawać pieniędzy na benzynę. Po za tym całonocna wyprawa pociągiem to też niezła przygoda. Bagażu nie mieliśmy wiele. Raptem dwie średnie walizki. Do Krakowa przyjechaliśmy w poniedziałek rano, zameldowaliśmy się w hotelu i po krótkim odpoczynku udaliśmy się w stronę starego miasta. Zjedliśmy tam pyszne śniadanie. Następnego dnia mąż jednak postanowił wynająć auto. Jeśli chodzi o wynajecie samochodu Kraków oferuje wiele możliwości. Jedna z wypożyczalni była niedaleko naszego hotelu. Ceny były przyzwoite i postanowiliśmy wynająć auto. Odpowiedni model pomógł nam wybrać pracownik wypożyczalni. Dzięki temu mogliśmy wygodniej przemieszczać się po mieście. Postanowiliśmy również wybrać się do Wieliczki. Jeden dzień spędziliśmy w Oświęcimiu. Wynajęty samochód nam to umożliwił. Miał w pakiecie nawigację i mogliśmy dojechać wszędzie bez większego wysiłku. Korzystaliśmy z niego już do końca naszego pobytu w mieście.

Urlop się udał. Spędziliśmy tydzień na zwiedzaniu i przesiadywaniu popołudniami w kawiarenkach na starym mieście. Zwiedziliśmy wiele zabytków. Było tam mnóstwo turystów z zagranicy, co mnie wcale nie zdziwiło. Miasto jest przepiękne, z długą i ciekawą historią i zdecydowanie polecę każdemu spędzenie w nim chociaż kilku dni. Zregenerowałam się i mogę z nowymi siłami wracać do pracy.